سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همه می دانیم که سوریه در  مجاورت لبنان نقش مهمی در محور مقامت دارد و حتی دسترسی ایران به حزب الله هم از طریق سوریه امکان پذیر است. خب ! برای به زانو در آوردن مجدد کشورهای اسلامی در مقابل اسراییل چه کاری میتوان انجام داد ؟

برنامه غربی ها برای نجات اسراییل از سقوط خیلی جالب است :

ابتدا باید از شر حزب الله راحت شد و از طرفی هم باید دست ایران را از لبنان و سوریه قطع کرد تا خطر حملات موشکی ایران از خاک لبنان و سوریه به اسراییل کمتر شود . با شناختی هم که از مردم سوریه وجود دارد ، در صورتی که بشار اسد سقوط کند و جای او دست نشانده اسراییل روی کار بیاید ، مردم سوریه تاب و توان انقلابی دیگر علیه حکومت جدید سوریه نخواهند داشت از طرفی اسراییل با فشار آوردن بر لبنان ، حزب الله را زمین گیر خواهد کرد . در منطقه سه کشور عمده ای که ادعای طلایه داری کشور های اسلامی را دارند ایران و ترکیه و مصر هستند ، باید ترکیه و مصر را اغفال کنیم تا برای گرفتن پرچم اسلام از دست ایران تلاش کنند و در این بین با تطمیع و تهدید و هر ابزار دیگری ، این دو کشور را متمایل به منافع اسراییل بکنیم . از طرفی مصر در مجاورت اسراییل ، توان نظامی مقابله با آن را ندارد ، ترکیه هم به دلیل فاصله زیاد و وجود پایگاه های ناتو در آن ، هیچ وقت نمی تواند وارد جنگ با اسراییل شود .  مردم ایران هم در برابر فشارهای اقتصادی دو واکنش خواهند داشت که هر دو به نفع ماست : اول اینکه عده ای سرمایه دار سودجویی میکنند و به این فشارهای اقتصادی دامن می زنند و دیگر مردم هم که دوست دارند پولی به جیب بزنند احتکار و گران فروشی و ... را در اولویت کسب و کارشان قرار میدهند دوم اینکه با گسترش گرانی و مشکلات اقتصادی زمینه برای تغییر موضع ملت ایران به نفع اسراییل فراهم خواهد شد ...

امروز عرصه بین المللی به نقطه عطف خود رسیده است ، تحولات جهان از وال استریت تا خاورمیانه و شمال آفریقا ، انتقال قدرت از غرب به شرق ، اگر با بصیرت و دقت مدیریت شود زمینه ظهور منجی بشریت فراهم خواهد شد و کشورهای اسلامی اوج عزت و اقتدار را تجربه خواهند کرد اما اگر به کشمکش های سیاسی و قدرت طلبی ها آلوده شود ، اخلاص در میان نباشد و مردم بعد از تحمل این همه سختی ها قافیه را ببازند سایه سیاه استکبار و ظلم ، دوباره مسلمانان را فراخواهد گرفت .

امروز عاشوراست ! مصر و سوریه و ایران و لبنان کربلا ! امام این امت سید علی بزرگوار جلودار این قافله ، هر که دارد هوس کرب و بلا بسم الله .



برچسب‌ها: اخبار ایران و جهان،صرفا جهت تفکر،

تاریخ : یکشنبه 91/6/19 | 1:24 عصر | نویسنده : میلاد غنی زاده | نظر
.: Weblog Themes By VatanSkin :.